Nu är Golfinity född - en webblösning för golfklubbar

Publicerat: 2020-09-14 12:00

Nu är Golfinity släppt - en helt ny webblösning som vi på dizparc Halmstad skapat för landets golfklubbar. Webblösningen är modern, enkel att använda och mobilanpassad.

I dizparc togs beslutet att satsa på en paketerad webb för golfklubbar tidigt under 2020. Under våren utvecklades verktyget av våra utvecklare, som har lång erfarenhet att jobba med golfklubbar, tillsammans med ett antal pilotklubbar, däribland A6 GK som i juni var den första klubben att lanseras.

Den paketerade golfwebben har precis lanserats och fått namnet Golfinity. 

Nya funktioner och nytt utseende kommer att tillkomma och utvecklas vidare löpande under hösten. Vi har många spännande idéer att förverkliga för att göra Golfinity till den i särklass bästa produkten på marknaden för golfklubbar. 

Bakom Golfinity står dizparc som har cirka 150 medarbetare och finns i Jönköping, Stockholm, Umeå, Värnamo, Halmstad, Anderstorp, Nässjö och Malmö. Bland kunderna finns företag som Bufab, Holmgrens Bil, Komatsu, Plantagen, Trivselhus, Rototilt, Umeå Energi och Nolia. Företaget startades år 2016 och ägs av Huset invest, en del av Simonssongruppen.